merchandising

obsahová náplň vychází z definice merchandisingu, která jej popisuje jako soubor činností směřujících k posledním článkům prodejního řetězce s cílem zajistit, aby se správné zboží nacházelo na správném místě,ve správný čas a za správnou cenu.

 

- doplňování zboží dle zadaných planogramů a zadaného časového plánu

- kontrola dodržování centrálních dohod dodavatelů s řetězci, zejména pokud jde o rozsah domluveného umístění, placené druhotné pozice, atd.

- kontrola správnosti cen

- zajištění dostatečného počtu facingů,zlepšování celkové vizuality zboží klienta

- operativně využívat OOS ( výpadky zboží) konkurence v prospěch klienta – zaujmout pozice konkurence

- kontrola expirace, dodržování zásad správné rotace zboží

- udržování čistoty prodejních pozic

- umisťování POS materiálu

- instalace promo umístění

- zpracování vratek

- informování klienta o všech důležitých skutečnostech v místě prodeje

- přispívat k vnímání klienta jako spolehlivého dodavatele

 

monitoring

vzhledem k důležitosti informací a rychlosti jejich získání a předání, je monitoring velmi často nedílnou součástí práce merchandisera

 

- monitoring cen zboží klienta a konkurence

- monitoring prodejních pozic zboží klienta a konkurence, sledování procentního zastoupení v regále

- monitoring promočních aktivit konkurence( zavádění novinky, letákové akce,prezentace,ochutnávky,….)

 

průzkum trhu

Zajistíme přípravu,realizaci a vyhodnocení spotřebitelských průzkumů.

 

Realizace objednávek

Vzhledem k tomu,jak často merchandiser navštěvuje servisované prodejny,mívá často on nejlepší přehled o prodeji zboží klienta, to platí zejména pro prodejní místa obchodních řetězců. Odborně zaškolený merchandiser v pozici suplující obchodního zástupce,představuje pro klienta nemalou úsporu nákladů, které musí na provoz obchodního zástupce vynakládat.Jako agentura máme desetileté zkušenosti, kdy klient díky spolupráci s námi, získal prostor pro posílení činností svých obchodních zástupců v nezávislém obchodě.

 

PRomo akce

Zajistíme pro vás promo akce od přípravy po realizaci a následné vyhodnocení

- ochutnávky, promo akce při které má zákazník možnost ochutnat produkt přímo v místě prodeje, zákazníka motivuje k okamžitému nákupu

prezentace, obdorné poradenství - zákazníka seznamujeme s novými výrobky, zákazník si má možnost prezentovaný výrobek vyzkoušet

- sampling, zákazník obdrží vzorek promovaného výrobků s informací o vlastnostech výrobku

 

 

 

 

mystery shopping

Nástroj na zjišťování kvality poskytovaných služeb,ověření jak personál prodejny zná vaše výrobky a dokáže podat zákazníkovi správné informace. Zajistíme přípravu,realizaci a vyhodnocení