merchandising
obsahová náplň vychází z definice merchandisingu, která jej popisuje jako soubor činností směřujících k posledním článkům prodejního řetězce s cílem zajistit, aby se správné zboží nacházelo na správném místě,ve správný čas a za správnou cenu.
- doplňování zboží dle zadaných planogramů a zadaného časového plánu
- kontrola dodržování centrálních dohod dodavatelů s řetězci, zejména pokud jde o rozsah domluveného umístění, placené druhotné pozice, atd.
- kontrola správnosti cen
- zajištění dostatečného počtu facingů,zlepšování celkové vizuality zboží klienta
- operativně využívat OOS ( výpadky zboží) konkurence v prospěch klienta – zaujmout pozice konkurence
- kontrola expirace, dodržování zásad správné rotace zboží
- udržování čistoty prodejních pozic
- umisťování POS materiálu
- instalace promo umístění
- zpracování vratek
- informování klienta o všech důležitých skutečnostech v místě prodeje
- přispívat k vnímání klienta jako spolehlivého dodavatele
monitoring
vzhledem k důležitosti informací a rychlosti jejich získání a předání, je monitoring velmi často nedílnou součástí práce merchandisera
- monitoring cen zboží klienta a konkurence
- monitoring prodejních pozic zboží klienta a konkurence, sledování procentního zastoupení v regále
- monitoring promočních aktivit konkurence( zavádění novinky, letákové akce,prezentace,ochutnávky,….)
průzkum trhu
Zajistíme přípravu,realizaci a vyhodnocení spotřebitelských průzkumů.
Realizace objednávek
Vzhledem k tomu,jak často merchandiser navštěvuje servisované prodejny,mívá často on nejlepší přehled o prodeji zboží klienta, to platí zejména pro prodejní místa obchodních řetězců. Odborně zaškolený merchandiser v pozici suplující obchodního zástupce,představuje pro klienta nemalou úsporu nákladů, které musí na provoz obchodního zástupce vynakládat.Jako agentura máme desetileté zkušenosti, kdy klient díky spolupráci s námi, získal prostor pro posílení činností svých obchodních zástupců v nezávislém obchodě.
PRomo akce
Zajistíme pro vás promo akce od přípravy po realizaci a následné vyhodnocení
- ochutnávky, promo akce při které má zákazník možnost ochutnat produkt přímo v místě prodeje, zákazníka motivuje k okamžitému nákupu
- prezentace, obdorné poradenství - zákazníka seznamujeme s novými výrobky, zákazník si má možnost prezentovaný výrobek vyzkoušet
- sampling, zákazník obdrží vzorek promovaného výrobků s informací o vlastnostech výrobku
mystery shopping
Nástroj na zjišťování kvality poskytovaných služeb,ověření jak personál prodejny zná vaše výrobky a dokáže podat zákazníkovi správné informace. Zajistíme přípravu,realizaci a vyhodnocení