Agentura KARA PoP vstoupila na trh s marketingovými službami v roce 2002, kdy byla založena jako rodinná firma a je zaměřena na podporu prodeje Vašeho zboží.
Veškeré námi nabízené služby jsme schopni zajistit po celém území České republiky, jak v síti obchodních řetězců, tak i ve Vámi vybraných prodejnách

Při své práci se řídíme principy, které považujeme za zásadní pro kvalitu našich služeb:

- Aktivní práce v terénu
- Efektivní komunikace
- Kontrola práce zaměstnanců
- Přizpůsobujeme se zákazníkům

Vedení agentury – merchandiser - obchodní zástupce klienta - zodpovědný pracovník z místa prodeje - komunikace ve všech směrech mezi uvedenými subjekty vede ke zkvalitňování poskytovaného marketingového servisu.

Bude-li Vás naše nabídka zajímat, rádi se s Vámi osobně setkáme a blíže Vám jednotlivé aktivity představíme. V případě Vašeho přání vytvoříme speciální nabídku na základě Vašich konkrétních požadavků, včetně její cenové kalkulace.


Kontakty

KARA PoP

Jažlovická 1323, 149 00 Praha 11

Ing. Karásek Roman: + 420 608 82 92 86

Zdenka Karásková: + 420 777 28 23 48 

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Vybrané reference

DITIPO, a.s.

PRESCO GROUP, a.s.

ENNIUS, organizační složka

NEKUPTO, s.r.o.

OHŇOSTROJE KRUPIČKA, s.r.o.

BRIXTON, s.r.o.

MEDIA REPRESENTATIONS, s.r.o.

COMPERIO, s.r.o

NORA CZ, a.s.

DELPHARMEA, a.s.

EVONA, a.s.

ALTVIN a.s. (dříve DoubleFil s.r.o.)

KNO ČESKO, s.r.o.

PAMA Hobby s.r.o.

EISBERG Sp. Z o.o.

LINDR s.r.o.

SOLID a.s.

merchandising

obsahová náplň vychází z definice merchandisingu, která jej popisuje jako soubor činností směřujících k posledním článkům prodejního řetězce s cílem zajistit, aby se správné zboží nacházelo na správném místě,ve správný čas a za správnou cenu.

 

- doplňování zboží dle zadaných planogramů a zadaného časového plánu

- kontrola dodržování centrálních dohod dodavatelů s řetězci, zejména pokud jde o rozsah domluveného umístění, placené druhotné pozice, atd.

- kontrola správnosti cen

- zajištění dostatečného počtu facingů,zlepšování celkové vizuality zboží klienta

- operativně využívat OOS ( výpadky zboží) konkurence v prospěch klienta – zaujmout pozice konkurence

- kontrola expirace, dodržování zásad správné rotace zboží

- udržování čistoty prodejních pozic

- umisťování POS materiálu

- instalace promo umístění

- zpracování vratek

- informování klienta o všech důležitých skutečnostech v místě prodeje

- přispívat k vnímání klienta jako spolehlivého dodavatele

 

monitoring

vzhledem k důležitosti informací a rychlosti jejich získání a předání, je monitoring velmi často nedílnou součástí práce merchandisera

 

- monitoring cen zboží klienta a konkurence

- monitoring prodejních pozic zboží klienta a konkurence, sledování procentního zastoupení v regále

- monitoring promočních aktivit konkurence( zavádění novinky, letákové akce,prezentace,ochutnávky,….)

 

průzkum trhu

Zajistíme přípravu,realizaci a vyhodnocení spotřebitelských průzkumů.

 

Realizace objednávek

Vzhledem k tomu,jak často merchandiser navštěvuje servisované prodejny,mívá často on nejlepší přehled o prodeji zboží klienta, to platí zejména pro prodejní místa obchodních řetězců. Odborně zaškolený merchandiser v pozici suplující obchodního zástupce,představuje pro klienta nemalou úsporu nákladů, které musí na provoz obchodního zástupce vynakládat.Jako agentura máme desetileté zkušenosti, kdy klient díky spolupráci s námi, získal prostor pro posílení činností svých obchodních zástupců v nezávislém obchodě.

 

PRomo akce

Zajistíme pro vás promo akce od přípravy po realizaci a následné vyhodnocení

- ochutnávky, promo akce při které má zákazník možnost ochutnat produkt přímo v místě prodeje, zákazníka motivuje k okamžitému nákupu

prezentace, obdorné poradenství - zákazníka seznamujeme s novými výrobky, zákazník si má možnost prezentovaný výrobek vyzkoušet

- sampling, zákazník obdrží vzorek promovaného výrobků s informací o vlastnostech výrobku

 

 

 

 

mystery shopping

Nástroj na zjišťování kvality poskytovaných služeb,ověření jak personál prodejny zná vaše výrobky a dokáže podat zákazníkovi správné informace. Zajistíme přípravu,realizaci a vyhodnocení